Usługi Contact Center Oferujemy usługi Contact Center, które jest zintegrowanym z Internetem, komputerowym, działającym 7 dni w tygodniu 24h na dobę ośrodkiem kontaktów firmy z Klientami. Środowisko Contact Center tworzą konsultanci współdziałający z Klientami, wykorzystując do tego media komunikacyjne takie jak telefon, telefaks, pocztę tradycyjną i elektroniczną, Internet, jak również kontakty osobiste. Na potrzeby zapewnienia wsparcia użytkownikom systemów, oddelegowani są wykwalifikowani konsultanci, którzy podczas dotychczasowej pracy ukończyli szereg szkoleń telemarketingowych i technicznych.
Możliwości naszego Contact Center obejmują m. in.:
- udostępnianie ponad 100 numerów zewnętrznych;
- dowolnie konfigurowanie zapowiedzi dla poszczególnych numerów dzięki systemowi IVR;
- obsługę rutynowych zapytań klientów przy pomocy IVR bez angażowania pracowników Contact Center. Zgłaszający się klient zostaje poinstruowany głosowo o możliwościach systemu i samodzielnie – za pośrednictwem tonowej klawiatury DTMF swojego telefonu – wybiera odpowiednie opcje z menu, przekazujące jego połączenie w odpowiednim kierunku jego zainteresowań,
- mechanizm automatycznego rozdzielania wywołań ACD umożliwiający kierowanie i przekierowanie połączeń według zaprogramowanych reguł, efektywne rozdzielanie połączeń do pracujących agentów oraz kolejkowanie i priorytetowanie rozmów wewnętrznych według ustalonych zasad;
- dysponowanie trzema wiązkami PRI po 30 kanałów każda. Oznacza to, iż CC może jednocześnie przyjąć 90 połączeń, w razie potrzeby na życzenie Klienta istnieje możliwość zwiększenia ilości kanałów
- możliwość jednoczesnego odebrania kilkanastu połączeń. Możemy również konfigurować kolejkowanie rozmów przychodzących.
Narzędziem pracy konsultantów Contact Center DRQ jest system CRM, służący do zarządzania kontaktami z klientem, na którego podstawową funkcjonalność składa się gromadzenie i zarządzanie informacjami o:
- Kontrahentach,
- Produktach – istnieje możliwość tworzenia skryptów związanych z danym produktem,
- Kontaktach z kontrahentami,
- Zadaniach związanych z kontaktami z kontrahentami.