Usługi Contact Center

Usługi Contact Center Oferujemy usługi Contact Center, które jest zintegrowanym z Internetem, komputerowym, działającym 7 dni w tygodniu 24h na dobę ośrodkiem kontaktów firmy z Klientami. Środowisko Contact Center tworzą konsultanci współdziałający z Klientami, wykorzystując do tego media komunikacyjne takie jak telefon, telefaks, pocztę tradycyjną i elektroniczną, Internet, jak również kontakty osobiste. Na potrzeby zapewnienia wsparcia użytkownikom systemów, oddelegowani są wykwalifikowani konsultanci, którzy podczas dotychczasowej pracy ukończyli szereg szkoleń telemarketingowych i technicznych.

Możliwości naszego Contact Center obejmują m. in.:

  • udostępnianie ponad 100 numerów zewnętrznych;
  • dowolnie konfigurowanie zapowiedzi dla poszczególnych numerów dzięki systemowi IVR;
  • obsługę rutynowych zapytań klientów przy pomocy IVR bez angażowania pracowników Contact Center. Zgłaszający się klient zostaje poinstruowany głosowo o możliwościach systemu i samodzielnie – za pośrednictwem tonowej klawiatury DTMF swojego telefonu – wybiera odpowiednie opcje z menu, przekazujące jego połączenie w odpowiednim kierunku jego zainteresowań,
  • mechanizm automatycznego rozdzielania wywołań ACD umożliwiający kierowanie i przekierowanie połączeń według zaprogramowanych reguł, efektywne rozdzielanie połączeń do pracujących agentów oraz kolejkowanie i priorytetowanie rozmów wewnętrznych według ustalonych zasad;
  • dysponowanie trzema wiązkami PRI po 30 kanałów każda. Oznacza to, iż CC może jednocześnie przyjąć 90 połączeń, w razie potrzeby na życzenie Klienta istnieje możliwość zwiększenia ilości kanałów
  • możliwość jednoczesnego odebrania kilkanastu połączeń. Możemy również konfigurować kolejkowanie rozmów przychodzących.

Narzędziem pracy konsultantów Contact Center DRQ jest system CRM, służący do zarządzania kontaktami z klientem, na którego podstawową funkcjonalność składa się gromadzenie i zarządzanie informacjami o:

  • Kontrahentach,
  • Produktach – istnieje możliwość tworzenia skryptów związanych z danym produktem,
  • Kontaktach z kontrahentami,
  • Zadaniach związanych z kontaktami z kontrahentami.

 

 

Comments are closed.